הוסף לעגלה
65de736b7b424c5a323b318032758070

מצית זיפו עם חריטה

הסיפור של ג`ורג` בלייסדייל מפנסילבניה,החל לפני שבעים שנה .ג’ורג’ החליט ליצור מצית שתראה טוב ותהייה פשוטה לתפעול. הוא רכש את זכויות היצור של מצית אוסטרית עמידה ברוח ושיפר אותה רבות בהתאם לדרישותיו. גוף המצית שיצר היה ריבועי וכלל מנגנון גלגל הצתה, פתיל ומכסה. הוא קרא לה פשוט Zippo על שם פטנט חדש באותם ימים, הרוכסן (Zipper).

עם השנים דבק בבלייסדייל שם החיבה ``מר זיפו`` ואילו המציתים הפכו לשם דבר בתחום ורכשו להם מאמינים בכל העולם, בהופכם לאגדה אמריקנית.זיפו ידועים כמציתים אמינים שפועלים בכל מזג אויר. במהלך השנים, מעט מאד השתנה בהם- בעיקר העיצוב החיצוני. כיום ניתן למצוא שלל דוגמאות ועיצובים, חלקם נדירים ויעניינו מאד אספנים בכל העולם.זיפו מצתי זיפו ZIPPO -אחריות לכל החיים

מציתי זיפו ידועים בהיותם “חסיני רוח” בזכות העיצוב המיוחד של מגן הרוח והיכולת להפיק להבה חזקה בהתאם. מגן הרוח הוא גדול (יחסית לגודל הלהבה) ומתכתי עם חורים קטנים. הדרך הנכונה לכבותו היא בעזרת סגירת המכסה הקוטע את אספקת החמצן. הסגירה אינה קוטעת את אספקת הדלק. בניגוד למצתים אחרים, ייחודו בכך שהוא פועל בעזרת פתיל.


הפתיחה המהירה של המצית, יחד עם הקליק שנשמע מפעילה את הפתיל המשחרר את הדלק וגלגל השיניים יוצר ניצוץ כמו במצתים אחרים. על מנת למנוע בזבוז דלק נהוג להחזיק את מצית הזיפו עם מכסה סגור כשהוא לא בשימוש.

פרנק סינאטרה נקבר עם מצית הזיפו האהוב עליו.

תוצאות: 28 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מצית זיפו עם חריטה
יצרן
Zippo(1)
מתנות 100-200 ש"ח
טווח מחירים
מתנה למפקד
מתנות 200-300 ש"ח
מתנות עד 100 ש"ח